15/10/09

Του ζητούν να πληρώσει τραπεζικό δάνειο που ουδέποτε συνήψε!

Ακόμη ένα κεφάλαιο στη δικαστική έρευνα που διενεργεί η Εισαγγελία Πλημμελειοδικών Ρόδου γύρω από τα έργα και τις ημέρες του πρώην Διευθυντή του Υποκαταστήματος της Αγροτικής Τράπεζας στην Κάρπαθο άνοιξε μηνυτήρια αναφορά που υπέβαλε ένας κάτοικος Αθηνών, ελαιοχρωματιστής, που βαρύνεται με οφειλές δανείου που ουδέποτε συνήψε!...



Στη μηνυτήρια αναφορά αναφέρονται συγκεκριμένα τα εξής:

«Ονομάζομαι (...) γεννήθηκα στην Αθήνα στις 20/10/1974 διαμένω στην οδό (...) στο Χαλάνδρι Αττικής και το επάγγελμά μου είναι ελαιοχρωματιστής.

Λόγω των αυξημένων οικογενειακών μου υποχρεώσεων αναζητούσα το 2002 συμπληρωματικό εισόδημα μέσω απογευματινής εργασίας. Ετσι γνώρισα μετά από αγγελία τον (...) που αναζητούσε συνοδό (να σέρνει το αναπηρικό καροτσάκι του και να τον εξυπηρετεί) για τις απογευματινές ώρες.

Ο (...) όπως διαπίστωσα είχε πολύ βαριά αναπηρία δεν περπατούσε αλλά ούτε μπορούσε να κουνήσει τα χέρια του για να αυτοεξυπηρετηθεί όπως πχ. να σκουπίσει τη μύτη του, ή να πιεί νερό, ή να φάει.
Μετά από λίγο καιρό και αφού τα οικονομικά μου ήταν καλύτερα συνέχισα να εξυπηρετώ τον (...), αλλά χωρίς να πληρώνομαι.
Κάποια στιγμή νομίζω το 2003 ήθελα να κάνω τη φορολογική μου δήλωση και ρώτησα τον (...) αν γνώριζε κάποιον να μου την συντάξει.

Μου σύστησε την (...), δικηγόρο με γραφείο στο Χαλάνδρι και σε αυτή έδωσα όλα τα φορολογικά χαρτιά που χρειαζόντουσαν για να μου συντάξει την φορολογική μου δήλωση. Η (...) με είχε εκπροσωπήσει σε δικαστήριο που είχα. Οπότε είχε και αντίγραφο της αστυνομικής ταυτότητός μου.
Επίσης εργάστηκα σαν σερβιτόρος για μικρό χρονικό διάστημα σε ρεμπετάδικο στον Πειραιά.

Μετά τον θάνατο του (...) (απεβίωσε 3/6/2008) μου ήρθε ειδοποίηση από την ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ότι οφείλω δόσεις δανείου που έχω συνάψει με το κατάστημα ΑΤΕ στην Κάρπαθο.
Επικοινώνησα με τον δ/ντή του καταστήματος Καρπάθου (...) ο οποίος μου ζήτησε να πληρώσω το δάνειο που είχα πάρει από αυτόν.

Του εξέφρασα τις αντιρρήσεις μου και του ζήτησα να μου στείλει αντίγραφο της δανειακής σύμβασης για να δω την υπογραφή μου όμως αυτός αρνήθηκε. Βρήκα τον (...) αδελφό του αποβιώσαντος (...) τον οποίο είχα γνωρίσει στην κηδεία του και του εξιστόρησα τα γεγονότα.

Παρουσία μου επικοινώνησε τηλεφωνικά από το κινητό του με τον (...), διευθυντή του κατ/τος ΑΤΕ Καρπάθου και του ζήτησε να του στείλει αντίγραφο του "δανείου μου" που φαινόταν εγγυητής ο αδελφός του.

Ετσι ήρθε στα χέρια μου μετά από λίγες ημέρες αντίγραφο της δανειακής σύμβασης.
Διαπίστωσα ότι η υπογραφή που ήταν στην σύμβαση δεν ήταν δική μου αλλά και η υπογραφή του (...) αποκλείεται να είναι δική του καθόσον ο (...) δεν κουνούσε τα χέρια και τα δάκτυλά του και δεν μπορούσε να τα κλείσει, αμφιβάλλω δεν αν ένιωθε και τσίμπιμα καρφίτσας στο δέρμα του αφού θεωρώ ότι ήταν νεκρά. Αλλωστε όταν ήμασταν μαζί εγώ του σκούπιζα τις μίξες από την μύτη του και τα σάλια που έτρεχαν από το στόμα του και πολλές φορές του έτριβα τα χέρια γιατί μελάνιαζαν από την ακινησία. Επίσης πολλές φορές έτυχε να τον εξυπηρετήσω στις προσωπικές του ανάγκες.
Εκανα Δήλωση Αμφισβήτησης προς την ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ και Αίτηση για παροχή στοιχείων και αντιγράφων.

Ομως αν και έχει περάσει αρκετός καιρός η Αγροτική Τράπεζα παρά τις συνεχείς μου οχλήσεις αποφεύγει να μου απαντήσει, λέγοντας μου ότι ο αρμόδιος υπάλληλος απουσιάζει ή ότι εντός ολίγων ημερών θα με καλέσουν στην Διεύθυνση Επιθεώρησης.
Διαπίστωσα επίσης στο αντίγραφο της δανειακής σύμβασης ότι δεν έχει υπογράψει 2ος υπάλληλος της ΑΤΕ Καρπάθου.

Κύριε Εισαγγελέα, θεωρώ ότι έχω πέσει ΘΥΜΑ απάτης πρώτα από τον (...), δ/ντή κατ/τος ΑΤΕ Καρπάθου ο οποίος είχε στα χέρια του δανειακή σύμβαση που ποτέ δεν είχα υπογράψει εγώ και δεν αναγνωρίζω την υπογραφή μου ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΑΕΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΠΑΘΟ, αλλά και ούτε ο ανάπηρος (...) που βιολογικά δεν είχε αυτή την δυνατότητα υπογραφής και φαίνεται σαν εγγυητής του δανείου».


Αναδημοσίευση από : dimokratiki.gr