1/11/09

Θα μπορούσα να στήσω 10 φορές καλύτερη εκπομπή και να γλίτωναν 44.000 ευρώ κάθε εβδομάδα!


Αυτοί διάλεξαν να πληρώνουν celebrities δημοσιογράφους-παρουσιαστές, τη στιγμή που θα μπορούσαν τουλάχιστον να δοκιμάσουν νέους ανθρώπους, με φρέσκες ιδέες και να γλιτώσουν πάρα πολλά χρήματα...

Πόσο προκλητικό είναι να πληρώνεται ο Φυντανίδης 45.000 για κάθε εκπομπή που κάνει στην κρατική τηλεόραση;



Και εμείς πληρώνουμε ΕΡΤ στους λογαριασμούς της ΔΕΗ, έτσι για να πλουτίζουν ακόμη περισσότερο κάποιοι τέτοιοι "κύριοι". Τα λεφτά μας δεν πιάνουν τόπο!
Ξέρετε πόσοι ευφυείς νέοι άνθρωποι δεν μπορούν να κερδίσουν ούτε ένα ευρώ και οι οικογένειες τους είναι αναγκασμένες να τους ταΐζουν, την ώρα που κάποιοι γέροντες πλουτίζουν ακόμη;

Δεν πληρώνουμε για να δίνονται ευκαιρίες στους ανθρώπους να αξιοποιήσουν τις ικανότητες και τη δημιουργικότητα τους, και να ζήσουν μια λίγο καλύτερη ζωή, αλλά για να συγκεντρώνονται και άλλα εκατομμύρια ευρώ στους τραπεζικούς λογαριασμούς κάποιων! Μέχρι πότε;

Αν "ξεζούμιζαν" τις ιδέες, το χρόνο, τις ικανότητες, την ενέργεια και την όρεξη νέων ανθρώπων και πλήρωναν τον καθένα με 1000 ευρώ για κάθε εκπομπή και όχι ένα μαθουσάλα με 45.000 ευρώ, και θα ξεκολλούσαν από το 3% της τηλεθέασης, και θα γλιτώναμε ένα σωρό χρήματα, και σε νέους ανθρώπους θα δινόταν επιτέλους μια ευκαιρία!

Πείτε πως παίρνω το θάρρος, συγκεντρώνω μια καλή δημοσιογραφική ομάδα και πάμε όλοι μαζί να καταθέσουμε την πρόταση μας. Τι θα μας απαντήσουν; Άντε μου στο διάολο μικρά μου παιδάκια, πηγαίνετε να παίξετε με το κουβαδάκι σας! Εκτός αν θέλετε να δουλέψετε τσάμπα!

Αλλά είπαμε... 45.000 ευρώ για κάθε εκπομπή ο γέροντας, άλλα τόσα η Παναγιωταρέα που βάζει τους αστυνομικούς να μεταφέρουν τα ταγεράκια της. Και μετά έρχεται στο νου μου το καθεστώς με τα μπλοκάκια, μου ανεβαίνει το αίμα στο κεφάλι και κοντεύω να βγάλω αφρούς!

Ξέρω... Ξέρω... Έχω δίκιο θα πείτε! Ε και λοιπόν; Νομίζετε πως μου αρκεί να μου λένε όλοι πως έχω δίκιο και να μην αλλάζει τίποτα;

Αναδημοσίευση από : trupokarudos

ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ...
Bookmark and Share