3/11/09

Ξύπνα, τηλεθεατή !!!

Η οικονομική κρίση έχει χτυπήσει και την πόρτα των μεγάλων καναλιών.

Ως γνωστόν, οι απολύσεις εργαζομένων στα κανάλια έχουν γίνει μόδα και τα άλλοτε υπέρογκα ποσά που διέθεταν οι διαφημιστικές εταιρείες στους τηλεοπτικούς σταθμούς για να αγοράσουν τηλεοπτικό χρόνο διαφήμισης πλέον αποτελούν παρελθόν.




Τι κάνουν τα κανάλια για να ανεβάσουν τα νούμερά τους; Προσπαθούν να προσελκύσουν μεγαλύτερο αριθμό τηλεθεατών με τον οποιονδήποτε τρόπο! Δηλαδή; Προσφέρουν άρτον και θεάματα, χαμηλού επιπέδου, copy paste και με δήθεν πρωτοτυπία και σασπένς.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα το show του ΑΝΤ1, "Ο διάδοχος του Uri Geller", παιγμένο στο εξωτερικό παλαιότερα και μεταφερμένο στην Ελλάδα φέτος με το ίδιο project, τα ίδια τρικ και τον ίδιο στόχο: Να εξαπατήσουμε τον τηλεθεατή, να τον καθηλώσουμε στην καρέκλα ή την πολυθρόνα ή τον καναπέ και να ανεβάσουμε τα νούμερα τηλεθέασης μπας και κλείσουμε καμιά πιο ακριβή διαφήμιση και μειώσουμε τη χασούρα.

Με φθηνά "κόλπα" που μοιάζουν υπερφυσικά και μαγικά προσπαθούν κάποιοι κύριοι να βγάλουν χρήματα υποτιμώντας τον Έλληνα τηλεθεατή και βάζοντάς τον να φέρνει πατάτες και κουτάλια δίπλα ή πάνω στην τηλεόρασή του για να τον κάνουν -και καλά- συμμέτοχο στην απάτη που αυτοί οργάνωσαν μέσα από το show τους...

Είδατε κουτάλια να λυγίζουν;

Είδατε πατάτες να φυτρώνουν;

Είδατε ρολόγια να δουλεύουν;

Όχι βέβαια!

Ξέρετε τι είδατε;

Έναν Uri Gellere να σας εξαπατά κι έναν σταθμό να σας υποτιμά, αυτό είδατε...

Σικέ ταχυδακτυλουργικά τρικ, στημένη τράπουλα σε μια παρτίδα που δε σας έκλεβαν λεφτά, αλλά νούμερα τηλεθέασης για να βγάλουν λεφτά, αυτό είδατε.

ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ...
Bookmark and Share