25/12/09

Ένας αγανακτισμένος νέος γράφει...


Το δημοσιεύουμε γιατι πραγματικά αξίζει να το διαβάσουν κάτι πολιτικάντηδες

"Είμαι 25 χρονών και είμαι απο τους τυχερούς νέους που κατάφερα μετά τις σπουδές μου να βρω δουλειά πάνω στο αντικείμενο μου. Ο μισθός μου είναι 900 ευρώ...





Έχω μία μάνα η οποία έχει μπει 2 φορές φυλακή για χρέη στο ΤΕΒΕ με ποσά ύψους 25.000 ευρώ. Κάθομαι και βλέπω τους μισθούς των δημοσιογράφων και αναρωτιέμαι...

τι σκ@#$ τα κάνουν τόσα λεφτά?

Δεν ντρέπονται ο κόσμος να πεινάει και να μπαίνει φυλακή για ποσά τις πλάκας και αυτοί να παίρνουν τόσα χιλιάρικα τη μέρα?

Αλλά δεν φταίνε αυτοί, το κράτος φταίει το μπ%$#^.

Που βάζει την μάνα μου φυλακή για 25.000 ευρώ και έχει έξω όλους αυτούς τους τσόγλανους τους και καλά επιχειρηματίες.. Ντροπή, ειλικρινά δεν θα διστάσω να φτύσω στα μούτρα αν δω κανέναν απο τους δημοσιογράφους που βλέπω να παίρνουν τέτοια υπέρογκα ποσά.

Είναι άδικο, είναι άδικο για τα νέα παιδιά να σπουδάζουν και να παίρνουν τα ... και όλοι αυτοί οι φλώροι να βγαίνουν στο γυαλί να πουλάνε μούρη με τα τόσα λεφτά που βγάζουν. Εύχομαι ειλικρινά μέσα απο την καρδιά μου κανείς τους να μην τα χαρεί τα λεφτά αυτά γιατί κανένας τους δεν τα αξίζει.

Πο%$#@ Ελλάδα που τρως τα ίδια σου τα παιδιά.


Θα κάνω ότι κάνουν και άλλοι συνομήλικοι μου, θα φύγω απο αυτό το πράμα που θέλει να λέγεται κράτος.

Γ#@$ τη ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ και το ΚΚΕ και το ΛΑΟΣ και το ΣΥΡΙΖΑ και όλους αυτούς τους άπλιστους τσόγλαναράδες που ελέγχουν τη ζωή μου. Χριστουγεννιάτικα μου ανέβηκε το αίμα στο κεφάλι πάλι. ΡΕ ΤΟΣΑ ΛΕΦΤΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ? ΚΑΙ ΕΓΩ ΝΕΟ ΠΑΙΔΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΚΑΝΩ ΔΩΡΟ ΣΤΗΝ ΚΟΠΕΛΑ ΜΟΥ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΕΧΕΙ 100 ΕΥΡΩ;"






ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ...
Bookmark and Share