14/5/10

Καταγγελία για το Τζάννειο Νοσοκομείο Πειραιά

To παρόν εστάλη στον ΤΕΙΡΕΣΙΑ από : Αναγνώστη

Σήμερα, Παρασκευή 14 Μαΐου, στενό συγγενικό μου πρόσωπο εισήχθη στο Τζάννειο Νοσοκομείο Πειραιά για τυπική επέμβαση προστάτη, ύστερα από εντολή του γιατρού του που είναι και γιατρός στο ίδιο νοσοκομείο.

Ο ασθενής είναι συνταξιούχος του ΙΚΑ (έχει καταβάλει πέραν του δέοντος ασφαλιστικές εισφορές μετά από περισσότερα από σαράντα χρόνια εργασίας, σήμερα 80 ετών), και δικαιούται σύμφωνα και με τα επίσημα έγγραφα του ταμείου του νοσηλεία σε θέση Α, το οποίο και ζήτησε πριν και κατά την εισαγωγή του...


Η απάντηση από την αρμόδια υπάλληλο ήταν ότι δεν υπάρχει ελεύθερη κλίνη στη θέση αυτή, ότι με πρωτοβουλία της το όνομα του ασθενή μπήκε σε λίστα προτεραιότητας και μόλις ελευθερωνόταν κλίνη στην επιθυμητή θέση ο ασθενής θα μεταφερόταν εκεί άμεσα.

Έτσι, εισήχθη προσωρινά προς νοσηλεία σε αίθουσα τύπου "έκτακτο περιστατικό".

Επισκεπτόμενος προσωπικά τον ασθενή και μαθαίνοντας τη σχετική ιστορία, θέλησα από περιέργεια να δω περί τίνος επρόκειτο η θέση Α του νοσοκομείου που με τόση ελπίδα πρόσμενε ο 80 χρονος απόμαχος ώστε να ξεπεράσει το πρόβλημα υγείας του με τον καλύτερο δυνατό τρόπο που του παρέχει, υποθέτω ως ελάχιστη αναγνώριση των οικονομικών εισφορών του, το ταμείο του.

Έκπληκτος διαπίστωσα ότι εκεί υπήρχε όχι μόνον μία κενή κλίνη αλλά κενές ήταν οι περισσότερες (από περιέργεια και πάλι κύτταξα ένα-ένα τα δωμάτια της Α θέσης, γύρω στα 15, ίσως και περισσότερα, σύνολο 30 κλίνες, ελεύθερες περισσότερες από είκοσι!!!!).

Αναζητώντας την αρμόδια υπάλληλο προκειμένου να της ζητήσω να επανεξετάσει το αίτημα του ασθενή, ανακάλυψα ότι η υπάλληλος σχολάει στις δύο και κανένας άλλος με σχετική αρμοδιότητα δεν την αναπληρώνει ως την επόμενη Δευτέρα το πρωΐ!

Συμπεράσματα/Ηθικά διδάγματα:

- το ΙΚΑ εισπράττει εισφορές κοροϊδεύοντας μακράν τους ασφαλισμένους του δίνοντάς τους την υπόσχεση αξιοπρεπούς νοσηλείας αλλά προσφέροντας όταν παραστεί ανάγκη νοσηλεία "συνθηκών μετώπου πολέμου" (εκείνοι που έχουν σχετική εμπειρία αντιλαμβάνονται πλήρως τι εννοώ με το "συνθηκών μετώπου πολέμου").

- Οι δημόσιοι υπάλληλοι είναι εθισμένοι στο ψέμα, την υποκρισία και την ανευθυνότητα (sorry guys and girls, το αποδεικνύετε σε κάθε ευκαιρία).

- Η συνέπεια, η καλή πίστη, το φιλότιμο, όπως και όποιες κατά το κοινά εννοούμενο "αρετές" είναι μειονεκτήματα και το μόνο που σου εξασφαλίζουν είναι να είσαι ο "ριγμένος" σε κάθε ευκαιρία.

Πρόταση:

Σε οποιαδήποτε συναλλαγή οποιασδήποτε φύσης με υπηρεσία δημόσια/κρατική και σε περίπτωση που το λογικό και ηθικό αίτημά μας προς την υπηρεσία αυτή συναντάει κώλυμα, επιβάλεται να απαιτούμε γραπτά την όποια αρνητική απάντηση πλήρως δικαιολογημένη από τον/την αρμόδιο/-α.

Μόνον έτσι θα μπορούμε να καταγγείλουμε έχοντας χειροπιαστές αποδείξεις αυθαίρετης συμπεριφοράς σε βάρος μας.

Αυθαίρετης συμπεριφοράς από τον κάθε ένα που εκμεταλλευόμενος την παραμικρή εξουσία του δίνει η θέση εργασίας που εμείς οι ίδιοι, οι εν δυνάμει ανά πάσα στιγμή "ριγμένοι", έχουμε χρηματοδοτήσει και του παρέχουμε!

Αρκετά πια!



ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ...Bookmark and Share