18/6/10

Εταιρείες απάτη στέλνουν αυθαίρετα μηνύματα και τα χρεώνουν

Σε ένα κράτος που επικρατεί το χάος και η ασυδοσία, οι καιροσκόποι και οι εταιρείες απάτης λειτουργούν αυθαίρετα σε βάρος των ανυποψίαστων πολιτών που δεν βρίσκουν άκρη με τις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας όταν έρχεται ο λογαριασμός.

Το παρόν δημοσίευμα αποτελεί αφορμή της παρακάτω καταγγελίας που εστάλη προς δημοσίευση στον ΤΕΙΡΕΣΙΑ απο αναγνώστρια.

Δυστυχώς παρόμοιες καταγγελίες υπάρχουν πάρα πολλές για...


...περίεργες χρεώσεις στους λογαριασμούς απο εταιρείες "μαιμού".

Πολλές φορές οι ίδιες οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας έχουν συμβάσεις με τέτοιου είδους εταιρείες και εισπράττουν προμήθειες απο τις υπέρογκες χρεώσεις που όπως συνηθίζεται στο τέλος ο πολίτης πληρώνει στο λογαριασμό του αφού δεν μπορεί να βρεί άκρη με τη γραφειοκρατία.

Αυτή είναι η καταγγελία της αναγνώστριας.

"Eχω εταιρία Ο.Ε και εχω ένα επαγγελματικό συμβόλαιο με τη vodafone στο τελευταίο λογαριασμό μου είχαν χρεώσει 14.5Ε από μια εταιρία με αριθμό 54433 με μηνύματα που μου έστελναν.

Επικοινώνησα με τη vodafone και μου είπαν πως είναι πρέπει να μιλήσω μαζί τους για τη συγκεκριμένη χρέωση πήρα στο 2106069591 και μου απάντησαν πως δε μπορούν να κάνουν τίποτα και να τους στείλω ένα e-mail, ρώτησα αν μπορώ να μιλήσω με κάποιον υπεύθυνο η το λογιστήριο και μου απάντησαν πως δεν υπάρχει τίποτα και πως η χρέωση έχει γίνει από το διαδίκτυο και δε μπορούν να κάνουν τίποτα.

Εγώ σας δηλώνω υπεύθυνα πως ο αριθμός μου δεν έχει καμία εμπλοκή και απορώ πως το κράτος δίνει άδεια σε τέτοιους απατεώνες να δρουν και μάλιστα σε βάρος επαγγελματικών συνδρομητών αν δε μου βρείτε και εσείς μια λύση θα πάω στον εισαγγελέα ."
__________________________________________________________

Η διαχείριση :

Για τυχόν παρόμοιες καταγγελίες, καλό θα είναι οι αναγνώστες να μας στέλνουν και έγγραφα απο αποτελέσματα των ενεργειών τους, προκειμένου να δημοσιεύονται και τα ονόματα αυτών των εταιρειών.

ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ ΜΕ ΕΝΑ ΚΛΙΚ... Bookmark and Share