11/7/10

"Επέστρεψα στην Ελλάδα και θέλουν να με κλείσουν στο ψυχιατρείο - Βοηθήστε με !"

To παρόν εστάλη στον ΤΕΙΡΕΣΙΑ από : Δήμος Χονδράκης

Γεια σας λεγομαι Δημος Χονδρακης και εχω ενα video συλληψης μου στις 4/1/2010 παρουσια εισαγγελεα λογω του οτι η αδερφη μου δηλωσε πως ειμαι επικινδυνος για τη δημοσια ταξη και ασφαλεια χρησιμοποιωντας τη διαδικασια για ακουσια νοσηλεια σε ψυχιατρειο.

Ειναι η δευτερη φορα που συμβαινει αυτο. Καταπατωντας καθε εννοια περι δημοκρατιας και ανθρωπινων δικαιωματων η αστυνομια...


.... εισβαλει στο σπιτι μου δια της βιας και μου φορανε χειροπεδες με σκοπο να με εξετασουν δυο ψυχιατροι.

Ειναι εγκλημα εν βρασμω ψυχης οχι ομως με την εννοια τη συνηθισμενη, αλλα υπο το κρατος της βιας χωρις να εχω κανει τιποτα απολυτως και χωρις να εχω δημιουργησει το παραμικρο προβλημα σε κανεναν, η αστυνομια κυριολεκτικα με αναστατωνει πρωτα και κατοπιν με πανε να εξεταστω απο δυο ψυχιατρους.

Μεσα απο μια παραλογη διαδικασια αφου πρωτα σε κανουν ανω κατω σου ζητουν να αποδειξης πως δεν εισαι ελεφαντας. Οι ψυχιατροι με τη σειρα τους νιπτουν τας χειρας τους και σε παραπεμπουν για να γινει παρακολουθηση του κατα φαντασιαν ασθενη σε δημοσιο ψυχιατρειο οπου σε κρατανε εντος λογω του οτι ειναι εισαγγελικη εντολη για ακουσια νοσηλεια ( στην περιπτωση μου με χαρακτηρισαν επικυνδινο για τη δημοσια ταξη και ασφαλεια και τις δυο φορες ετσι ωστε να με κλεισουν στο ψυχιατρειο και κανεις δεν εκανε ερευνα για την καταγγελια να διαπιστωση αν αυτα που λενε για μενα ειναι αληθεια.

Ηταν στημενη η εξεταση και τις δυο φορες για να με στειλουν στο ψυχιατρειο και αποδεικνυεται απο τις γνωματευσεις των γιατρων οι οποιοι ειχαν συνενοηθη με το συγγενικο μου περιβαλον. Δεν ηταν αμεροληπτοι).

Απο την πρωτη μερα της εισαγωγης σου πρεπει να λαμβανεις φαρμακευτικη αγωγη θες δε θες (την πρωτη φορα που με πηγαν στο Δρομοκαϊτειο, τρεις μηνες νοσηλεια, με εδεσαν στο κρεβατι για ενα μηνα απο τα ακρα και μου κανανε ενεσεις μου διναν φαρμακα και με ταϊζαν δεμενο. Για τρεισιμιση χρονια ημουν χαμενος, φυτο, καθως με υποχρεωσαν σε καθημερινη ληψη φαρμακων και μηνιαια ενεση Aloperidin για δυο χρονια εκτος απο τα χαπια.

Ετρεμα ημουν αργος δυσκινητος μιλουσα αργα και ειχα ενα καρο αλλα ψυχολογικα προβληματα απο τις παρενεργειες των φαρμακων. Την πρωτη φορα ειχαν δωσει καταθεσεις οι δυο αδερφες μου και η πρωην γυναικα μου.

Με συνελαβαν και με πηγαν κατευθειαν στα Κρατητηρια Χιου στις 12/5/2006 που ειχα ερθει απο την Αγγλια να δω τον πατερα μου που πεθαινε και δε με αφησαν να δω δικηγορο) και αμα νευριασεις, γιατι το βρισκεις παραλογο να βρισκεσαι κλεισμενος σε δημοσιο ψυχιατρειο χωρις λογο, σου κανουν και καμμια ενεση (Glopixol) για να ηρεμησεις δηθεν.

Θες δε θες θα σε κρατησουν τουλαχιστον δυο μηνες και θα σε βγαλουν αρρωστο ειδικα αν μιλησεις για τα προσωπικα σου, οικογενειακα η για θρησκεια κλπ επειδη μονο και μονο υπαρχει η καταγγελια της αδερφης σου.

Εδω ειναι το video της συλληψης μου. Προκειται για καταφορη παραβιαση των στοιχειωδων ανθρωπινων δικαιωματων και της δημοκρατιας...



Ο νομος περι ακουσιας νοσηλειας καταστρατηγειται με τον τροπο που εφαρμοζεται τοσο απο τον ιδιο τον εισαγγελεα την αστυνομια και το δημοσιο ψυχιατρειο. Καταστρεφεται η ζωη σου απ τη μια στιγμη στην αλλη, συρεσαι με χειροπεδες σε ψυχιατρους κοιμασαι σε κρατητηρια με αλλους εγκλειστους εκει μεταφερεσαι με κλουβα και συνοδεια αστυνομιας στο ψυχιατρειο και εισαι υποχρεωμενος να λαβεις και θεραπευτικη αγωγη με το καλο η με το κακο.

Ειναι ενας πραγματικος εφιαλτης που δειχνει καθαρα την Ελληνικη πραγματικοτητα και την ποιοτητα των ανθρωπων που εφαρμοζουν το νομο των ψυχιατρων και οχι μονο.

Ο τροπος της συλληψης μου απο το βιντεο ειναι χαρακτηριστικος για τον τροπο που ακολουθησε η ολη διαδικασια μεχρι και το εξητηριο μου απο το δημοσιο ψυχιατρειο το οποιο μου απαγορευσε να οδηγω,(σημειωτεον ειμαι επαγγελματιας οδηγος με 4 επαγγελματικα διπλωματα, Γ, Δ, Ε κατηγοριες, τα οποια εχω παρει κατοπιν εκπαιδευσης στην Αγγλια) με υποχρεωνει σε ψυχιατρικη παρακολουθηση και υποχρεωτικη ληψη ενεσιμων φαρμακων RISPERDAL® CONSTA ειδαλλως διαταζει ξανα τον ακουσιο εγκλεισμο μου.

Ειμαι επισης καθηγητης και δασκαλος μουσικης σε σχολεια και κολλεγια στην Αγγλια απο οπου εχω και τις αναλογες αριστες συστατικες επιστολες ( Redbridge College, Forest Gate Community School, Peckham Support Education Centre) αλλα κανεις δεν ενδιαφερθηκε ποτε .

Δικαστηριο δεν εχει γινη ακομα ουτε για την πρωτη ουτε για τη δευτερη εισαγγελικη εντολη για ακουσια νοσηλεια, ενω ο νομος οριζει να γινη σε δεκα μερες απο την εκδοση της εισαγγελικης εντολης.

Ειμαι 46 χρονων και εχω δυο παιδια 22 και 20 χρονων αντιστοιχα.

Η διαδικασια αυτη εχει καταστρεψει τη ζωη μου καθως ειμαι ανικανος να εργαστω για τα τελευταια 4 χρονια.

Δήμος Χονδράκης
_________________________________________________________________________

Μετά απο προσωπική μας επικοινωνία με το Δήμο Χονδράκη μας διαβεβαίωσε οτι έχει στα χέρια του σημαντικά έγγραφα και στοιχεία για την υπόθεση του.

Αν κάποιος θεωρεί οτι μπορεί να βοηθήσει το Δήμο κι επιθυμεί να επικοινωνήσει μαζί του μπορεί να του στείλει email στο ftmoj@hotmail.gr
__________________________________________________________________________


ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ ΜΕ ΕΝΑ ΚΛΙΚ... Bookmark and Share