2/8/10

Καταγγελία για COSMOTE

Το παρόν εστάλη στον ΤΕΙΡΕΣΙΑ από: Aναγνώστη

Καλησπέρα σας θέλω να καταγγείλω την ασχετοσύνη και την (κλοπή) που επιχειρείται από την συγκεκριμένη εταιρεία .

Χρησιμοποιώ εδώ και αρκετό καιρό 2 κάρτες sim με τον ίδιο αριθμό για τον απλό λόγο ώστε να έχω και τηλέφωνο στο αυτοκίνητο μου μέσω car -kit .

Πριν 3 ακριβώς ημέρες...


...στις διακοπές μου η μία κάρτα παρουσίασε πρόβλημα συγκεκριμένα αναφέρει το μήνυμα δεν υπάρχει sim ή σε άλλη συσκευή (καμιά υπηρεσία ).

Επισκέφτηκα το κατάστημα του ΟΤΕ-SHOP ΣΤΑ ΤΡΙΚΑΛΑ όπου οι υπάλληλοι δεν γνώριζαν την κάρτα TWIN , απελπισμένος πήγα σε άλλο κατάστημα της cosmote όπου οι υπάλληλοι γνώριζαν , αλλά δεν γνώριζε η υπάλληλος της cosmote που επικοινωνούσαν στο 1122 εξυπηρέτηση πελατών τρομάρα της .

Αφού πέρασα τις ιερές και άσχετες εξετάσεις της υπαλλήλου ότι δεν κλείδωσα την κάρτα μέσω pin και puk η υπάλληλος το πρόφερε πουκ !!!

Μου είπανε εντέλει ότι η μια κάρτα sim είναι χαλασμένη και πρέπει να γίνει αντικατάσταση και των δυο καρτών !!!!!

Σε κάρτα sim που το πρόβλημα είναι της εταιρείας μου ζήτησαν 30 ευρώ !!! Αρνήθηκα γιατί τις έχω πληρώσει τις κάρτες και πληρώνω τέλος για χρήση διπλής κάρτας κάθε μήνα

Η Υπάλληλος δεν μου δίνει ούτε διεύθυνση της εταιρείας να στείλω την κάρτα για έλεγχο με δικά μου έξοδα .

Συμπέρασμα ή πληρώνω χαράτσι 30 ευρώ ή δεν έχω την υπηρεσία που έχω πληρώσει ..ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΝΩ ΤΟ ΕΙΔΙΚΟ ΤΕΛΟΣ KΑΘΕ ΜΗΝΑ . κόστος sim ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ 2 ευρώ ΑΛΛΑ ΑΥΤΑ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ .

ΑΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΤΕ ΝΑ ΣΤΕΙΛΕΤΕ EMAIL ΣΤΗΝ COSMOTE ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ!!! ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΤΑΘΕΡΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΡΟΥΜΕ ..

Αναγνώστης

ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ ΜΕ ΕΝΑ ΚΛΙΚ... Bookmark and Share