4/11/09

Να προηγείται η ενημέρωση των πελατών και μετά του τραπεζικού Τειρεσία

Να προηγείται η ενημέρωση των πελατών για τις καταγγελίες των συμβάσεων πιστωτικών καρτών που προβαίνουν λόγω χρεών και ακολούθως να ενημερώνουν την εταιρεία «Τειρεσίας», συστήνει στις Τράπεζες με ανακοίνωσή της η Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα.

Ειδικότερα, η Αρχή Προστασίας Προσωπικού Χαρακτήρα απηύθυνε συστάσεις προς την εταιρεία «Τειρεσίας», καθώς και σε....



δύο Τράπεζες για τις προϋποθέσεις και το χρόνο εγγραφής αρνητικών οικονομικών στοιχείων πελατών των Τραπεζών στο «Σύστημα Οικονομικής Συμπεριφοράς» (ΣΟΣ) της εταιρείας «Τειρεσίας».

Παράλληλα, αναφέρεται πως η διατραπεζική εταιρεία «Τειρεσίας» προτού προβεί στην καταχώρηση αρνητικών δεδομένων στο «Σύστημα Οικονομικής Συμπεριφοράς» θα πρέπει πρώτα να έχει στην κατοχή της βεβαίωση της Τράπεζας πως έχει επιδοθεί στους πελάτες της η έγγραφη καταγγελία της σύμβασης πιστωτικής κάρτας.

ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ...
Bookmark and Share