23/12/09

Kατάθεσαν πινακίδες γιατί δεν έχουν να πληρώσουν τα τέλη κυκλοφορίας !

Μεγάλες αδικίες παρατηρούνται, στη φετινή καταβολή των Τελών Κυκλοφορίας για το 2010.

Το ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΤΕΙΡΕΣΙΑΣ έχει λάβει δεκάδες καταγγελίες πολιτών που δεν αντέχουν οικονομικά να πληρώσουν τα υπέρογκα νέα τέλη κυκλοφορίας.

Δυστυχώς είναι αδύνατο να τις δημοσιεύσουμε όλες αλλά σας παρουσιάζουμε ορισμένες από αυτές...




Γειά σας και συγχαρητήρια για τον τειρεσία σας, είναι κάτι που πραγματικά θα σοκάρει αρκετούς.

Σας στέλνω αυτό το μήνυμα γιατί κάτι πρέπει επιτέλους να γίνει με όλους αυτούς που κάθε φορά μας ζητούν να πληρώσουμε τα σπασμένα τους. Μιλάω για τα νέα τέλη κυκλοφορίας, όταν τα έλαβα νόμιζα οτι πρόκειται περί λάθους, μας τα λέγαν βέβαια αλλα κανείς δεν τα περίμενε τόσο μαύρα.

Έχω ένα παλιό μάζντα και ο λόγος που δεν το έχω αλλάξει είναι γιατί δεν θέλω κι εδω να πέσω θύμα των τραπεζών αφου δεν έχω να αγοράσω καινούργιο. Τώρα μου στέλνουν να πληρώσω 821 ευρώ τέλη κυκλοφορίας, είμαι ιδιωτικός υπάλληλος και πέρνω 900 ευρώ το μήνα για τουλάχιστον 8 ώρες δουλειά κάθε μέρα.

Αναρωτιέμαι ποιός απο αυτούς θα μπορούσε να ζήσει με αυτά τα λεφτά ένα μήνα σε αυτή τη χώρα που χρειάζετε κανείς ένα μηνιάτικο μόνο για να πληρώσει τα τέλη κυκλοφορίας, πήρα λοιπόν την απόφαση να καταθέσω τις πινακίδες του μοναδικού αυτοκινήτου που έχω και να πηγαίνω στη δουλειά με το μηχανάκι. Μήπως πρέπει κάποια στιγμή αυτός ο λαός να αντιδράσει ;;;;

Σας παρακαλώ να το δημοσιεύσετε χωρίς τα στοιχεία μου.
______________________________________________________

Αγαπήτε ΤΕΙΡΕΣΙΑ

Σε παρακαλούμε να δημοσιεύσης αυτό το email για να ξυπνήσουν κι άλλοι συμπολίτες μας, ας καταθέσουμε όλοι τις πινακίδες των παλιών μας αυτοκινήτων να σταματήσουμε να πληρώνουμε και τα ληστρικά ασφάλιστρα, και να κυκλοφορούμε προσεκτικά και παράνομα. Mόνο όταν δουν διαφορά στα κέρδη τους θα μας σεβαστούν.

________________________________________________

Σας γράφω για να σας ενημερώσω πως στο χωριό μου στη Φθιώτιδα καταθέσαμε τις πινακίδες κυκλοφορίας σε ένα ΙΧ και ένα αγροτικό φορτηγάκι αλλά θα τα κυκλοφορούμε κανονικά και κανείς δε θα μιλήσει! Το ίδιο έκαναν ή θα κάνουν άλλοι 10 συγχωριανοί μας! Αστυνομία δεν έχουμε γιατρό δεν έχουμε δρόμους δεν έχουμε! Θα χάσει το κράτος μόνο από εμάς περισσότερα από 10.000 ευρώ! Να πάνε να τα βρούνε από αλλού οι κλέφτες

Είμαι φοιτητής και χαλάω 40 50 ευρώ την εβδομάδα! Καταλαβαίνετε πως 1000+ ευρώ για δυο σαραβαλάκια μας είναι πολλά λεφτά
_________________________________________________

Καλησπέρα παιδιά !

Έλαβα το θάρρος να επικοινωνήσω μαζί σας για να σας συγχαρώ για την πολύ καλή δουλειά που έχετε κάνει στον τειρεσία αλλά και για να σας πω οτί πρέπει να γράψετε κι ένα κείμενο για το πως θα πρέπει να αντιδράσει ο κόσμος σε αυτούς τους @λητες (διόρθωσει κειμένου απο ΤΕΙΡΕΣΙΑ) που μας έχουν περάσει όλους για μ@λ@κες (διόρθωσει κειμένου απο ΤΕΙΡΕΣΙΑ)επειδή μπορούν και κυκλοφορούν με τις αμαξάρες και έχουν να πληρώνουν.

Είμαι αγρότης πατέρας τριών παιδιών και σπουδάζω το ένα Θεσσαλονίκη, μόνο εγώ και η γυναίκα μου ξέρουμε πως τα βγάζουμε πέρα. Το ένα και μοναδικό σαραβαλάκι που έχω, δεν το έχω για βόλτες ,αλλά για τη δουλεία μου. Η βενζίνη έχει φθάσει στα ύψη και τα ασφάλιστρα το ίδιο, και σαν να μην έφθαναν αυτά, τώρα ήρθαν και τα τέλη κυκλοφορίας που αν πουλήσω το σαραβαλάκι δεν τα πιάνω αυτά τα λέφτα.

Πήραμε λοιπόν την απόφαση μαζί με άλλους φίλους να καταθέσουμε όλοι τις πινακίδες και να κυκλοφορούμε έτσι, και να μας πιάσουν λιγότερα θα πληρώσουμε, αν βάλεις και τα λεφτά της ασφάλειας. Το πολύ πολύ να μην σταματησουμε κιόλας αφου δεν θα'χουμε πινακίδες, κι όταν μας βάλουν όλους φυλακή θα δουν τότε τι κοινωνικές αναταραχές θα έχουν.
_____________________________________________________________

ΠΡΟΣΟΧΗ ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΑΡΘΡΟ !
Αντέδρασε κι εσύ - Αφορά όλους μας (Δείτε το βίντεο)


Διαβάστε επίσης:
Ένας μισθός για τα τέλη κυκλοφορίας !! (Δείτε το βίντεο)




ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ...
Bookmark and Share