2/3/10

Καταγγελία αναγνώστη - Πιστεύω ότι δεν πρόκειται να αλλάξει τίποτα σε αυτή τη χώρα

Καταγγελία αναγνώστη

Θα ήθελα καταρχάς να σας ευχαριστήσω για την υπέροχη δουλειά που κάνετε, ως γνωστό ζούμε σε μια εποχή που τα πάντα είναι κατευθυνόμενα και πάνω από όλα η ενημέρωση, η οποία έχει και την μεγαλύτερη επιρροή στο λαό.

Οι περισσότεροι λόγω έλλειψης γνώσης και χρόνου για να ενημερωθούν βαδίζουν σαν τα πρόβατα για την σφαγή. Δεν μπορούν να καταλάβουν ότι τους οδηγούν (και μας οδηγούν) προς την απόλυτη καταστροφή....




Το ότι υπάρχουν κάποιοι σαν εσάς που προσπαθούν να δώσουν μία ποιο ειλικρινή και αληθινή εικόνα για το τι συμβαίνει γύρω μας για το ποιοι μας κοροϊδεύουν και για το που βαδίζουμε, είναι η αρχή μιας επανάστασης. Γιατί οι επαναστάσεις σήμερα δεν γίνονται με τα όπλα αλλά με την γνώση και την κατάκτησης της αλήθειας.

Το τελευταίο καιρό μας έχουν συμβεί 2 γεγονότα που πιστεύω ότι σε όσα γίνονται στην Ελλάδα είναι ασήμαντα παρόλα αυτά θα ήθελα να σας ενημερώσω για αυτά διότι δείχνουν καθαρά το πόσο κορόιδα περνάνε τον Ελληνικό λαό.

1ον Λάβαμε από την ΕΥΔΑΠ λογαριασμό στον οποίο υπήρχε χρέωση για χρήση υπονόμου.Πράγμα φυσικά που δεν ισχύει διότι η οικία μας στο Χαλάνδρι (παραρεμάτια περιοχή) είναι αδύνατο να ενωθεί με τον δίκτυο αποχέτευσης. Το 2004 είχε συμβεί ένα παρόμοιο γεγονός και αφού έκαναν αυτοψία διαπίστωσαν ότι δεν μπορούμε να ενωθούμε με τον αγωγό. Τελικά τότε μας επιστρέψανε τα χρήματα τα οποία άδικα είχαμε πληρώσει για μήνες σε λογαριασμούς της ΕΥΔΑΠ. Σε απάντηση τότε μας είπαν ότι όταν περνάει αγωγός αποχέτευσης κοντά στην οικία σου υπάρχει νόμος που επιβάλλει να πληρώνεις σαν να είσαι ενωμένος και χρησιμοποιείς το αποχετευτικό σύστημα. Δηλαδή ενώ πληρώνεις να σου αδειάζουν το βόθρο σε υποχρεώνουν να πληρώνεις για κάτι που δεν χρησιμοποιείς. Αυτός που το σκέφτηκε τότε είμαι σίγουρος ότι τον πληρώνουμε εμείς (ο Ελληνικός Λαός) για να μας γδύνουν κατεβάζοντας ιδέες εναντίων μας. Χτες έστειλα ένα e-mail στην ΕΥΔΑΠ και ακόμα βέβαια δεν έχω πάρει απάντηση.

2ον Σήμερα πήγα στο κατάστημα του Πειραιά στην Δευτέρας Μεραρχίας της Τράπεζας Πειραιώς και ζήτησα να μου πουν ποιός είναι ο καταθέτης σε μία κατάθεση του 2008 (ποσό 300.00 ευρώ) . Προσπάθησαν αλλά το σύστημα μου είπαν ότι δεν τους επέτρεπε να το δουν. Έτσι μου ζήτησαν να κάνω αίτηση και να ζητήσουν από άλλο κατάστημα να μου απαντήσει στο ερώτημα μου, φυσικά θα υπήρχε χρέωση, ανοίγουν λοιπόν τα χαρτιά τους και μου λένε ότι αυτό κοστίζει 100,00 ευρώ.

Έγινα έξαλλος και απαντώ ότι και με ταξί να πήγαινε κάποιος να πάρει πληροφορίες από άλλο κατάστημα της Πειραιώς δεν θα με χρέωνε 100,00 ευρώ. Τους απείλησα ότι θα κλείσω τον λογαριασμό μου και μου έδωσαν το τηλέφωνο του άλλου καταστήματος που είχα ανοίξει τον λογαριασμό μου οι οποίοι μου απάντησαν να πάω σε όποιο άλλο κατάστημα θέλω και να τους τηλεφωνήσω για να με εξυπηρετήσουν, επειδή αυτές οι πληροφορίες δεν δίνονται τηλεφωνικά.

Με όλα τα ανωτέρω οι τράπεζες προσπαθούν να βρουν τρόπους να κλέβουν τους πελάτες τους, με οποιοδήποτε τρόπο. Φανταστείτε να ζητούσα το ίδιο για μία κατάθεση 20,00 ευρώ και αυτοί να κοστολογούσαν 100,00 ευρώ για μία πληροφορία που θα έβρισκαν ακόμα και τηλεφωνικός. Οι τράπεζες παρόλο που έχουν καταγγελίες και έχουν δικαιώσει τα δικαστήρια τους πελάτες τους βγάζοντας 15 όρους παράνομους και καταχρηστικούς συνεχίζουν ακόμα την ίδια νοοτροπία.

Πιστεύω ότι δεν πρόκειται να αλλάξει σε αυτή τη χώρα τίποτα και ό λόγος είναι ότι δεν έχουμε κράτος να ελέγχει και ο λαός είναι ολοκληρωτικά αδρανής (εκτός από ελάχιστες εξαιρέσεις).

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας διαβάζοντας αυτά τα ασήμαντα γεγονότα που καθημερινά συναντάει ο Έλληνας πολίτης.


Το παρόν εστάλη στον ΤΕΙΡΕΣΙΑ από : Aναγνώστη









ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ...
Bookmark and Share