3/7/10

Καταγγελία προς ΟΤΕ

Η παρούσα επιστολή εστάλη στον ΤΕΙΡΕΣΙΑ από την κ.Κατερίνα Λιβαθινού

Αγαπητοί συνάδελφοι,

Σας συντάσσω την παρούσα επιστολή για να εκφράσω την αγανάκτησή μου απέναντι στον Οργανισμό Τηλεπικοινωνιών Ελλάδος (ΟΤΕ) και συγχρόνως να ζητήσω την βοήθειά σας. Πιο συγκεκριμένα:

Τον Νοέμβριο του 2009 μετακόμισα σε μια νεόκτιστη οικοδομή όπου και έκανα αίτηση για σταθερή γραμμή τηλεφώνου...


Αφού προμηθεύτηκα το νέο μου σταθερό νούμερο από υποκατάστημα OTESHOP οι αρμόδιοι υπάλληλοι για τα ραντεβού με ενημέρωσαν ότι δεν μπορούν να προχωρήσουν σε οποιαδήποτε κίνηση αν δεν περαστεί το υπόγειο καλώδιο τηλεφώνου στην οικοδομή (κάτι που ομολογουμένως είχε παραλείψει να κάνει εξ αρχής η ιδιοκτήτρια του ακινήτου).

Εξαιτίας, λοιπόν, αυτής της ιδιαιτερότητας, με παρότρυναν να μιλήσω με τον υπεύθυνο εργολάβο της περιοχής του Ίλιον και να κανονίσω το ραντεβού μας. Μετά από αρκετά μεγάλη προσπάθεια και ενώ βρισκόμουν στους πρώτους μήνες της εγκυμοσύνης μου, ο εργολάβος με το συνεργείο του ήρθε (χωρίς να είμαι παρούσα) και αποχώρησε άκαρπος υποστηρίζοντας ότι υπήρχε παρκαρισμένο αμάξι στο σημείο εκείνο όπου θα γίνονταν οι εργασίες.

Από τότε μέχρι και σήμερα, κανένα τμήμα δεν μπορεί να με εξυπηρετήσει και ούσα πια μητέρα ενός νεογέννητου νιώθω τεράστια ανασφάλεια σε περίπτωση που χρειαστώ να επικοινωνήσω σε τηλέφωνα άμεσης ανάγκης (π.χ. παιδίατρο).

Επιθυμώντας να τους δώσω άλλη μια ευκαιρία πριν προβώ στην έγγραφη καταγγελία μου, μετά από συνεχή προσπάθεια μέσω του κινητού μου τηλεφώνου (πληρώνοντας ένα σωρό κάρτες κινητής για να καταφέρω να πιάσω γραμμή), πληροφορήθηκα από τον υπάλληλο της υπηρεσίας ότι «κάποια στιγμή» θα έρθει ο εργολάβος με το συνεργείο του (τον οποίο περιμένω από το μήνα Φεβρουάριο). Και όταν ρώτησα τί σήμαινε η φράση «κάποια στιγμή» μου απάντησαν ότι μάλλον από τον Σεπτέμβριο.

Επειδή δεν φαίνεται να σέβεται κανείς τους την κατάστασή μου (για την οποία έχουν ενημερωθεί και μέσω mail) ζητώ την συναδελφική σας υποστήριξη και την δημοσιοποίηση του θέματος.

Σας ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας

Βρίσκομαι στη διάθεσή σας

Κατερίνα Λιβαθινού


Υ.Γ.: Υπεύθυνος του τμήματος εργολάβων είναι ο κ. Μπόλας και τα τηλέφωνα επικοινωνίας είναι: 210 5065000, 210 5060799, 210 5010099.


ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ ΜΕ ΕΝΑ ΚΛΙΚ... Bookmark and Share