29/7/10

Κατερίνα Λιβαθινού ευχαριστήρια επιστολή


Αγαπητοί συνάδελφοι,

Σας συντάσσω την παρούσα επιστολή για να εκφράσω τις ευχαριστίες μου, αρχικώς σε όλους εσάς που εμπιστευτήκατε και δημοσιεύσατε στα τέλη του προηγούμενου μήνα την καταγγελία μου εις βάρος του ΟΤΕ.

Για άλλη μια φορά αποδεικνύεται ότι τόσο η συλλογική προσπάθεια όσο και η διαδικτυακή επικοινωνία – ενημέρωση μπορούν να επιφέρουν θετικά αποτελέσματα στην εξυπηρέτηση των πολιτών...


Εν συνεχεία, οφείλω να αποδώσω τις ευχαριστίες μου και στους αρμοδίους του ΟΤΕ που μόλις ενημερώθηκαν για το θέμα μου (βλέπε αντίστοιχη δημοσίευση στις 3/7/10) αμέσως ευαισθητοποιήθηκαν και επικοινώνησαν μαζί μου.

Θα αναφερόμουν ονομαστικώς, όμως, δεν θα ήθελα να φέρω σε δύσκολη θέση τους ανθρώπους αυτούς οι οποίοι έδειξαν περισσότερη ανθρωπιά σε σχέση με μερικούς –ευτυχώς λίγους- άλλους οι οποίοι θεώρησαν ορθό να μου απαντήσουν υβριστικά αλλά και να μου τηλεφωνήσουν για να «ζητήσουν τα ρέστα».

Θα σας ήμουν ευγνώμων αν δημοσιεύατε την παρακάτω επιστολή στον ηλεκτρονικό σας χώρο.

Με εκτίμηση

Κατερίνα Λιβαθινού


ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ ΜΕ ΕΝΑ ΚΛΙΚ... Bookmark and Share