28/3/10

Πολύ πλάκα έχουμε ! - Σχετικά με το θέμα για τα ΟΥΚ

Το παρόν εστάλη στον ΤΕΙΡΕΣΙΑ από : Aναγνώστη

Πολλές και οι αντιδράσεις από τον κόσμο που δεν ήταν στην παρέλαση αλλά είδε το video απο το internet και τα πήρε στο κρανίο. Πολλές οι αντιδράσεις και από τους παραθυράτους της τηλεόρασης, από τους μαϊντανούς και τους απανταχού "κράχτες".

Όλοι εξεπλάγησαν! Φώναξαν με ένα στόμα μια φωνή, ΡΑΤΣΙΣΤΕΣ! ΦΑΣΙΣΤΕΣ, ΖΩΑ, ΜΟΣΧΑΡΙΑ, και άλλα κοσμητικά επίθετα τους ΟΥΚ-αδες και τους ανωτέρους τους....


Δημιουργήθηκαν στο Facebook ομάδες που τους κατακρίνουν, τους βρίζουν και φυσικά τους ακούν κριτική- είναι έτσι και αλλιώς το αγαπημένο χόμπυ μας-.

Ξεκαθαρίζω την θέση μου:
Διαφωνώ με τα συνθήματα που ακούστηκαν στο κέντρο της Αθήνας.

Και επισημαίνω στο κέντρο της Αθήνας γιατί καλώς ή κακώς αυτά ακούγονται καθημερινά στα στρατόπεδά μας, αλλά και των γειτόνων μας βέβαια. Ίσως και να ακούγονται και χειρότερα, και εμείς να ακούσαμε μια light εκδοχή τους...

Μου την δίνει όμως και η αντίδραση των υπολοίπων, που τους ονομάζουν ζώα...


Εσύ παλικάρι μου που χαρακτηρίζεις έναν ΟΥΚα ζώο, γνωρίζεις ότι σε περίπτωση που γίνει ένα μπάμ, ο πρώτος που θα το ακούσει και θα το νιώσει θα είναι ο ΟΥΚας?

Εσύ θα μάθεις για το μπαμ απο κάποιο blog στο internet
, απο κανένα post φίλου σου στο facebook, ή από κανένα έκτακτο δελτίο ειδήσεων.Και μόλις το μάθεις θα μπείς στο airtickets.gr να βγάλεις εισιτήριο -χωρίς επιστροφή- για το εξωτερικό ώστε να γλυτώσεις το τομάρι σου.

Αυτοί που θα μείνουν εδώ να υπερασπιστούν τα ίδια εδάφη που υπερασπίστηκαν και το κατάφεραν οι παππούδες μας και οι προπαππούδες μας -αυτοί δηλαδή που τιμούσες πριν λίγες ημέρες (25ή Μαρτίου)- και θα ξανατιμήσεις σε μερικούς μήνες (28η Οκτωβρίου), θα είναι αυτοί που εσύ από την άπλα του σπιτιού σου ονομάζεις ζώα, και φασίστες.Δεν λέω να γίνουμε χρυσαυγίτες και καρατζαφερικοί, αυτό θα ήταν ακραίο. Λέω ότι δεν είμαι στην μόδα, και στην μόδα πλέον είναι να γράφεις την πατρίδα σου στα αρχίδια σου, να καίς την σημαία δια κάθε λόγο αφορμή και πορεία, να ασχολείσαι μόνο με την πάρτη σου και να ασκείς κριτική εκ του ασφαλούς!

Ο καθένας την δουλειά του. Ο βολεμένος την πάρτη του, ο ΟΥΚας με τα συνθήματά του και την εκπαίδευσή του, ο Καρατζαφέρης με τις ακραίες απόψεις του, ο computer-ακιας με τα δικά του προβλήματα, ο δημόσιος υπάλληλος με τις δικές του έγνοιες (τώρα που θα πάμε στο ΔΝΤ θα απολυθώ? ή όχι) και ο ιδιωτικός υπάλληλος με τις δικές του (πώς θα γίνει να ζητήσω αύξηση? πώς θα γίνει να μπώ στο δημόσιο? ζωή είναι αυτή που κάνω? τρέχω όλη μέρα σαν το Βέγγο και δεν φτάνω!) , ή Βανδή έβγαλε νέο τραγούδι (και το Video Clip έχει χιλιάδες views στο youtube), σε λίγο έχουμε Eurovision και όλοι οι Ελληναράδες θα κουνάνε σημαίες στον ρυθμό του ΟΠΑ, και φυσικά ο άνεργος που πρέπει να στηθεί Μεγάλη Δευτέρα στην ουρά για να πάρει 453 ευρώ επίδομα ώστε να ζήσει για τις επόμενες 30 ημέρες...

Και δεν μας ενοχλεί αυτό, αλλά οι ΟΥΚ-αδες...


Έχεις και την εκκλησία που συνεδριάζει για να αποφασίσει πώς θα φορολογηθεί! Να οργανώσω και εγώ μια συνάτηση στο σπίτι μου να αποφασίσουμε για το πώς θα φορολογηθούμε εμείς, οι απλοί Έλληνες πολίτες!

Πολύ πλάκα έχουμε!

Λέμε τους ΟΥΚ-αδες ρατσιστές αλλά ο μεγαλύτερος ρατσιστής είναι το ίδιο μας το κράτος!

Αποφασίζει αυτό για εμάς, αλλά κάνει κοινωνική διάκριση και λέει στην εκκλησία να αποφασίσει εκείνη για την ίδια...Και κάτσε εσύ μαλάκα νεοέλληνα να σε πειράζει που οι ΟΥΚ-αδες εκπαιδεύονται λέγοντας τέτοια συνθήματα...

Και για επίλογο επιλέγω να εκτεθώ εγώ και μόνο εγώ λέγοντας ότι δεν είμαι ούτε ακροδεξιός, ουτε αριστερός, ουτε φασίστας, ούτε φραγκάτος, ούτε δημόσιος υπάλληλος σαν πολλούς άλλους εκεί έξω.Φυσικά και δεν τίθεται θέμα εάν είμαι στρατόκαυλος! Ίσα ίσα είμαι ενας άνθρωπος που λίγο πριν πάω φαντάρος ήμουν 100% σίγουρος και αποφασισμένος ότι μόλις παρουσιαστώ θα πάω κατευθείαν για τρελόχαρτο (Ι5 δηλαδή) επειδή δεν ήθελα να υπηρετήσω για κανέναν κερατά που μου το επιβάλλει.

Τελικά η λογική επικράτησε και υπηρέτησα, λουφάροντας βέβαια όσο περισσότερο μπορούσα, όπως δηλαδή κάνουν ή προσπαθούν να κάνουν οι περισσότεροι από εμάς...

Καλό σου Σαββατοκύριακο φραπεδαρά μου συνέλληνα! Να μας χαίρονται!



Διαβάστε επίσης:

Ο Χρυσοχοϊδης θα τιμωρήσει τώρα και τους πιλότους της πολεμικής αεροπορίας ;;; (Δείτε το βίντεο)


Συγκλονίστηκε ο Ευαγγελάτος στο Νewsit.gr



ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ...
Bookmark and Share